tisdag 23 april 2019

Nytt från kissarna

Hej!
Samson här.



Visst liknar jag en tempelkatt? Fast jag bara sträcker fram en tass (jag har faktiskt en till!). Jag är den som är duktigast att äta mjukmat på morgonen. Du vet att Puzzel han kanske kommer och tittar så att det finns mat, sen vänder han på klacken. Om ett tag kommer han tillbaka och kanske smakar. Det värsta är att Puzzel oftast slickar i sig min yoghurt som blir kvar på mattes tallrik!!! Ja ja, så är det... Jag får väl vänta på husses tallrik då.


Alltså, nu är det min tur (Puzzel)!  Igår möblerade jag om lite. Jag började rumstera med draperiet först, jättekul att svänga med det!






Jag gav ju matte en present också.


Jag vill visa hur och var man ska dricka vatten. Det gör jag på det sättet speciellt när matte och husse ska gå ut eller åka någonstans, för då kommer de inte iväg när de har tänkt, hi hi!


En sak till: matte  har ju köpt en ny säng. Hon tror att det är hennes men näh! Den är min min. Den är så privat så ni får inte se mig när jag sover i den. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar