fredag 1 november 2019

En vanlig fredag

Samson här. Jag kan börja med att berätta att jag har fått ytterligare en bädd, av Pernilla. Hon fick fel grej, när hon hade beställt till den kommande babyn... OK då, man kan väl säga att jag är lite bortskämd men vadåra, en kisse ska vara det. Då och då använder jag den, den finns nära TV. Matte har sytt den lilla filten. Ni vet ju att jag brukar titta på TV, eller hur? Det finns faktiskt många djur att titta på, det är jättespännande!


En sak jag inte kan förstå är de där kattfigurerna på  väggen vid min binge. Jag ser ju att de är lik mig men vilka är de, kan man fråga sig?


Matte tycker inte om när jag biter på ljungen som hon vill ha som prydnad på balkongerna. Nähej, vi har väl olika uppfattning om det då

När matte och husse har varit ute på promenad så luktar de ofta hund och ibland häst. Fy katten!!!



Ja ja, de är väl fina men ....

Tass för mig, för den här gången! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar